nie startuje komp ?????

Autor: Tomek <tomolder28_at_gazeta.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 12:50:13 MET DST

cześć
(na dzień dobry jestek laikiem, to widać ... dalej)
sprawa wygląda tak:

siostra kupiła jakieś taniutkie głośniczki i podłączyła je.
Po jakimś czasie komp się zawiesił, więc wyłączyła komp.
Następnego dnia gdy naciskała na przycisk startujący komp nic się nie
działo kompletna cisza.

Przypuszczałem że padł zasilacz , więc wymontowałem ze swego kompa i
dałem do jej kompa ale nic to nie zmieniło dalej jest totalna cisza.

Sprawdziłem też jej dysk , włożyłem do mojego kompa , mogę go oglądać ,
przegrywać pliki więc jest chyba wszystko ok z dyskiem.

Podejrzewam że została do sprawdzenia płyta główna i procesor.

Dodam że komp ma jakieś 6 lat , procesro intel nie wiem jaki.

Czy można jakoś sprawdzić czy płyta jest dobra , nie wymieniając ją na
inną i tak nie wiem jaka jest właściwa!!!

Czy mogę jakoś sprawdzić jaki jest procesor , czy gdzieś jest jego
nazwa, będe wtedy wiedział co kupić ewentualnie.

Jak sprawdzić procesor czy jest dobry ?

pozdr.

Tomek

gg3196644