Re: czy na podstawie dobrego dysku z padniętego kompa ....?

Autor: Pietia <pietiaWYTNIJ_at_k7.homelinux.net>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 14:13:21 MET DST

Tomek <tomolder28@gazeta.pl> wrote in news:d4altf$bnr$1@inews.gazeta.pl:

> czy na podstawie dobrego dysku z padn?tego kompa mo?na wydoby? , co
> mia? w sobie komp ?
>
> Przede wszystkim chodzi mi o rodzaj p?yty g?ównej i procesora?

Dobre i trudne pytanie :)
Moim zdaniem mozna zrobic to w ten sposob: podlacz ten dysk jako slave
(bron Boze nie podlaczaj jako master - bo od razu Ci zmieni w swoich
zapiskach plyte i proca!!!). Nastepnie /tu sie zaczynaja schody/ szukasz
w sieci, gdzie w rejestrach zawarte sa takie informacje :D

Mysle, ze to co napisalem ma sens, ale bedzie czasochlodnne strasznie ;)

--
Pozdrawiam, Piotr Firlej aka Pietia
Athlon-M 1667@2200 @1.75v  |max @2400 @2.0v