Re: Obudowa serwerowa Codegen 9011

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 13:16:32 MET DST

azbest napisał(a):
> ok dzieki Wam wszystkim. Na poczatku bylem napalony, ale teraz juz niet.
> Zasugerowalem sie cena i szerokoscia tejze obudowy, ale skoro zadnych innych
> plusow, to jednak wybiore bude Chiefteca, tylko szkoda, ze tak malo jest ich na
> rynku bez zasilacza. Po co mo nowy chieftec skoro mam juz jednego dobrego :)

a popatrz jeszcze na modecomy. Oczywiscie nie te najtansze fine-2 itp,
ale np Nice2 - spokojnie wsadzisz 6 dyskow, bardzo solidna blacha
(wiekszosc aluminium). Albo jak chcesz "bajer" to cyber-mirror, smieszna
dosc ale bardzo praktyczna.
Bez zasilacza tez nie jest droga, z zasilaczem - bardzo porzadnym FSP
350 - nadal wychodzi taniej od chiewteka, ktory ostatnio powoli obniza
loty...