PenDirive i komórka

Autor: Bartas <b.mich_at_op.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 08:44:09 MET DST

Czy taki zestaw może okzać się szkodliwy dla Pendrive'a ? Chodzi mi o takie
przypadki jak noszenie obydwu urządzeń w jednej teczce, torebce itp. Swego
czasu gdy do przenoszenia danych używałem jeszcze dyskietek to żelazną
regułą było: dyskietka + komórka = uszkodzenie lub utrata danych ewentualnie
nośnika. No ale dyskietka to nośnik magnetyczny i z tej przyczyny podatny na
dziłanie innych urządzeń emitujących pole elktormagnetyczne.A jak to jest z
Penem?