Re: Celeron 2.4D -> P4 3.0HT a Corel

Autor: zch28 <zch28_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 08:51:35 MET DST

Wyłączenie HT w biosie pomogło.
Intel Perl i865 PIV 3.0 HT.
Nie wiem tylko komu w tej sytuacji postawić minusa Corelowi czy HT.
Corel 12 niestety też miał problemy (trochę mniejsze)
Jeśli nie chcecie wyłączać HT w biosie można spróbować wyłączyć jeden
procesor w Menedżerze zadań (idź do procesu itd.
Niestety trzeba to robić po każdym odpaleniu programu.
Spotkałem się z opinią że HT to nieporozumienie a po wyłaczeniu system
chodzi o wiele stabilniej.
Ja nie zauważyłem różnicy oprócz spadku prędkości przy kompresji do divx-a.
Na świeży system wrzuciłem rózne programy i z HT nie miały
problemu.(oprócz Corela oczywiście)
Chyba będę musiał spróbować na win2K.

Pozdrawiam