Re: Monitor LCD NEC 72VM - pytanie

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 21:46:43 MET DST

To co napisałeś nie jest prawdą. Różnice jakie pomiedzy wymienionymi
modelami występują opisałem dość dokładnie i w świetle faktów nie
okreslam ich jako kolosalne.

Moja wypowiedź nie była deklasacją modelu 1770NX, co na pewno wyczuli
uważniejsi czytelnicy, ale podkreślałem zalety 72VM, które są istotne,
szczególnie, że nie są takie oczywiste w klasie do 1 tys zł.

Tom

Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP
gg: 189335, skype: zpkmastiff