Re: Monitor LCD NEC 72VM - pytanie

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 23:11:05 MET DST

Tomasz Jurgielewicz wrote:
> To co napisałeś nie jest prawdą.

Co dokładnie nie jest prawdą?

> Różnice jakie pomiedzy wymienionymi
> modelami występują opisałem dość dokładnie i w świetle faktów nie
> okreslam ich jako kolosalne.

W świetle jakich faktów?

> Moja wypowiedź nie była deklasacją modelu 1770NX, co na pewno wyczuli
> uważniejsi czytelnicy, ale podkreślałem zalety 72VM, które są istotne,
> szczególnie, że nie są takie oczywiste w klasie do 1 tys zł.

"Skoro nie widać różnicy - to po co przepłacać" ;) Możnaby rzec.

OK - Ty nie widzisz różnicy (albo widzisz, ale nieznaczną), ja widzę i
to dużą. Opinię swoją opieram na pracy z tymi i innymi monitorami i na
subiektywnych odczuciach, nie na "papierowych" parametrach.

Ten monitor ma być tani i taki jest. Nie ma co się rozwodzić nad jego
"niesamowitymi zaletami".

Ech... nie chce mi się już ciągnąć tego tematu...

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |