Re: połącznie napędu dvd - pytanie blondynki :(

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 22:54:18 MET DST

Wild Rose wrote:

> Wiem, ze to może durne pytanie, ale nie wiem, co mam robić :((

Pytanie jest całkowicie zgodne z tematyka grupy ;-)
Przedmówcy w zasadzie wyczerpali temat - jeśli chciałabys natomiast
wszystko mieć bardziej "obrazkowo", oprócz niezawodnej instrukcji
obsługi napędu/płyty głównej polecam np.:

http://www.tomshardware.pl/howto/20020918/
http://www.tomshardware.pl/howto/20020904/

Duuużo obrazków, ładne opisy - tak jak tygryski lubia najbardziej ;-)

> ja już się z
> facetem przez tę cholerną nagrywarkę pokłóciłam.

Miejmy nadzieję że warto było ;-)

> Pomocy
> Basia

Powodzonka przy montażu