połącznie napędu dvd - pytanie blondynki :(

Autor: Wild Rose <wild_roses_at_tlen.pl>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 21:51:18 MET DST

Mam zaistalowane w kompie na jednym przewodzie IDE dysk i CD, teraz
dokupiłam sobie dvd i chciałam go podłączyc na osobnym kablu i
zastanawiam sie czy tak można, bo w instrukcji od nagrywarki są pokazene
konfiguracje (dvd + cd i odzielnie dysk), albo (cd +
dysk)albo(dvd+dysk), a takiej to znaczy cd + dysk i odzielnie dvd nie ma.
Tam jest miejsce na jeszcze jeden kabel IDE. Jak dokupię, to mam coś
jeszcze kombinować, czy on sam załapie.
Wiem, ze to może durne pytanie, ale nie wiem, co mam robić :((
Pomocy
Basia
P.S. Doradzcie mi dobrze, bo ja to sama podłączam i się boję, że mi się
s....., tylko mi nie doradzajcie, żeby mi ktoś podłączał ba ja już się z
facetem przez tę cholerną nagrywarkę pokłóciłam.