Re: Lepiej kupić monitor LCD czy CRT ?

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 05:52:15 MET DST

AcePL wrote:

> Możemy się spierać co do ogólnej jakości obrazu -
> ja na przykład ciągle tęsknię do idealnego obrazu Matroxa od czasu
> przesiadki na GeForce 2 MX - ale ilości kolorów w to nie mieszaj... ;-)

Strasznie skrajny przykład podałeś ;-) GF 2 miał takie kolorki, że nawet
ja bez specjalnego wpatrywania się na tle zwykłego zdjęcia w .jpg
widziałem drastyczną róznicę w stosunku do nowszych GF FX 5xxx
(szczególnie przejścia między kolorami, na najnowszych GF FX 6xxx jest
IMHO nawet nieco lepiej) na starusieńkim panelu (w obu przypadkach ten
sam TFT IBM na zabytkowej matrycy TN i D-Sub).

> AcePL

Pozdrawiam