Re: Lepiej kupić monitor LCD czy CRT ?

Autor: Jacek <jacek_at_yahoo.com>
Data: Wed 20 Apr 2005 - 10:15:30 MET DST

> Ja mam 25ms (napisane, w rzeczywistości znacznie więcej, bo to PVA) i
> chociaż smużenie jest widoczne, to nie przeszkadza. Zresztą osoby
postronne
> nie zauważają (bo nie wiedzą czego szukać. Mówię tutaj o oglądaniu filmów.
> W grach nie testowałem zbytnio - tylko w MoHa, ale na tej grze (do tego w
> rozdzielczości nienatywnej) było git (widać smużenie, ale nie przeszkadza
> grze, a daje fajny efekt... takiego motion blur przy szybkim chodzeniu :).
> Maniakalnym graczom może utrudniać szybkie celowanie.

Motion blur? Buhahahahaahaha. A sprobuj byc precyzyjny przy takim smuzeniu,
jak wszystko sie rozmazuje przy naprawde szybkich ruchach. Zagraj w CS'a to
pogadamy. Obejrzyj tez na tym monitorze jakis mecz pilki noznej, albo
tenisa. Za pilka beda sie ciagnac smugi. Takie cos bylo w pierwszych
telewizorach 100Hz, ale jak ludzie przestali je kupowac, szybko naprawiono.

Jacek