Re: chlodzenie pasywne

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 18:22:42 MET DST

Andre napisał(a):

> chcialbym zalozyc pasywne chlodzenie na radeona 9000pro marki his.
> karta jest niekrecona, nie gra sie na niej ale w budzie nie ma
> dodatkowych wentylatorow. co polecacie?

wszystko zależy od tego ile chcesz wydać i ile masz miejsca w obudowie.
ja na intensywnie kręconym i używanym do grania i nie tylko ti4200 mam
Gianta 2 od Thermaltake jako chłodzenie pasywne. wszystko pięknie śmiga
i nic się ze sprzętem nie dzieje. dodatkowych wiatraczków brak, kabelki
są ładnie poupinane dla lepszej cyrkulacji. na tego radka podobno też
pasuje, ale koszt chłodzenia to na dziś około 100-120 złotych no i
blokuje slot obok grafiki.
tu masz test/porównanie z Zalmanem:
http://www.tweak.pl/artykul/giant2_zm80c

--