Re: gwarancja i sprzet

Autor: ToM <tom_at_nospam.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 15:22:55 MET DST

Serwis ma 14 dni roboczych na naprawe usterki lub poinformowanie kiedy
bedzie zrobione jezeli czas naprawy z przyczyn technicznych sie wydluza (tak
powinno byc w teorii, praktycznie zadko kiedy choc sa wyjatki)
Jezeli sklep w którym zakupiles sprzet juz przestal istniec a w karcie
gwarancyjnej brak adresu lub chocby numeru telefonu do serwisu spróbuj
poszukac (jezeli byla to siec sklepów) sklepu w innym miescie. Rozwiazanie
prymitywne ale powinno przejsc.
Jezeli zas sklep padl i kropka to moze rzecznik praw konsumenta cos
pomoze.....

Uzytkownik "tomek" <tommi25@op.pl> napisal w wiadomosci