Użytkownik "ToM" <tom@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:d430jq$5cv$1@news.onet.pl...
> Jezeli zas sklep padl i kropka to moze rzecznik praw konsumenta cos
> pomoze.....
W zależności od rodzaju sprzętu czasami można go oddać do serwisu
zewnętrznego, który zajmuje się naprawą, ew. kontaktować się z
przedstawicielstwem producenta.
-- Czajson | ABIT NF7-S | AthlonXP 2200@2700 WhisperRock V 512MB PC2700 Dual | Samsung SM997MB | MSI GF5200 64MB | Maxtor 120GB SATA | NEC 3520A | HP1315 | Modecom 300GTF Creative Inspire 5100 | future = AMD64 + nForce 4 SLI |Received on Tue Apr 19 19:05:13 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 19 Apr 2005 - 19:51:18 MET DST