Lite-On SOHW 1673S i skaczący bufor (wyjaśnienie)

Autor: Billcow <bill/USUN-TO/cow_at_p/USUN/f.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 15:22:05 MET DST

Witam! Jakiś czas temu pisałem o tym modelu nagrywarki. Że podczas wypalania
na DVD-R przy prędkości 4x skacze mi strasznie bufor. Odpowiedzi były różne,
np. że wypalam na słabej jakości nośnikach eProFormance. Otóż rozwiązał się
mój problem, bufor nie skacze i płyty szybciej nagrywarka odczytuje oraz
nagrywa normalnie w prędkości 4x po zaktualizowaniu firmware z JS01 na JS02.
Polecam wszystkim, którzy mają podobny problem. Uważam nawet i zaryzukuję
stwierdzić, że z JS01 ta nagrywarka pracuje niepoprawnie, jakby była
uszkodzona i dlatego może wydali JS02.