Re: Jaka nagrywarke dvd polecacie ?

Autor: Jacek S. <orm_at_znvyn.cy>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 23:36:39 MET DST

Użytkownik "klimecki" <dziedzwiedz@op.pl> napisał w wiadomości
news:d40vtj$9fe$1@news.onet.pl
> doprawdy? pokaz mi producenta plyty glownej ktory naprawi plyte (of
> coz gratis w ramach gwarancji
<ciach>
..wszystko to prawda - tylko że ja pisałem o innym wątku Twojej wypowiedzi
( cyt. "uszkodzonego nie przez flashowanie jednakze flashowanego napedu " )
co - jak mniemam, wynikało jasno z kontekstu mojego posta, a Ty piszesz
teraz o czym innym. Nie mniej jednak zgadzam się z Tobą z resztą Tojego
postu ( to od "Zgadzam sie w pelni z jednym z uczestnikow watku: jesli cos
kupuje to ma byc gotowe do pracy(...) :)

--
Jacek S.