Re: Jaka nagrywarke dvd polecacie ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 20:19:47 MET DST

klimecki <dziedzwiedz@op.pl> wrote:

> a mozesz cos powiedziec na temat gwarancji padnietego przy flashowaniu
> (np power off:))

            Nie zdarzylo mi sie w praktyce nigdy. Nawet podpiety UPS nigdy nie
musial zadzialac.

> lub uszkodzonego nie przez flashowanie jednakze flashowanego napedu
> (wiekszosc firm, nie wiem jak litek, twierdzi ze jesli robisz upgrade to
> 'on your own risk', chyba ze chcesz to zrobic z gwarancja za kase w
> serwisie firmy]

            Eee, cos Ci sie pomylilo. Obecnie wiekszosc producentow, w tym
Liteon, dazac do redukcji kosztow obslugi posprzedazowej i serwisowej
sprzetu wrecz zacheca uzytkownikow by zanim oddadza naped do serwisu
wczesniej uaktualnili software. Oczywiscie jak trafisz na "serwis dupa
do klienta" to wyszystko moga wyciagac by nie kiwnac leniwym paluchem
- zreszta to nie dotyczy tylko elektroniki.

> - czy tu jest wszystko w porzadku tzn majac juz soft inny niz z tym
> z ktorym go kupiles nadal mozesz reklamowac?

            jw.
Jak najbrardziej. Byle nie byl to jakis bios modyfikowany.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938