www.mojepc.pl - ktos tam ostatnio kupowal?

Autor: Marek Michalkiewicz <spamtrap_at_amelek.gda.pl.invalid>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 21:08:59 MET DST

Zamowilem w sklepie internetowym http://www.mojepc.pl/ jeden towar
(akurat trudny do znalezienia gdzie indziej - okreslony typ routera
oparty na RTL8181, ktorego aktualnie nie ma na allegro). Dostalem
potwierdzenie mailem ze niby ktos ma sie ze mna skontaktowac.

Poniewaz zalezaloby mi na szybkiej dostawie, po zlozeniu zamowienia
probowalem tam kilka razy dzwonic (na telefon stacjonarny i komorkowy) -
nikt nie odbiera. Zna ktos te firme, czy jest solidna?

Marek