Re: www.mojepc.pl - ktos tam ostatnio kupowal?

Autor: Radzisz <nie_at_lubie.spamu.invalid.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 15:59:05 MET DST

Marek Michalkiewicz napisał(a), dnia 18-04-05 21:08 co następuje:

> Poniewaz zalezaloby mi na szybkiej dostawie, po zlozeniu zamowienia
> probowalem tam kilka razy dzwonic (na telefon stacjonarny i komorkowy) -
> nikt nie odbiera. Zna ktos te firme, czy jest solidna?
była, kupowałem u nich przez ostatnie 3 lata.
Teraz zepsuła mi się nagrywarka dvd i pojechałem na ul. Jana Kazimierza
gdzie mieli biura + sklep. Ochroniarz powiedział mi, że się wyprowadzili
poza Warszawę. Pod adresem w Józefosławiu (podanym na stronie) znajduje
się jakiś zamknięty barak, generalnie nikt nic nie wie. Stacjonarny
milczy, komórka też. RAZ (18.04) udało mi się porozmawiać z człowiekiem
pod numerem komórki, powiedział że jest chory i prosi o telefon za
tydzień i od tamtej pory telefon milczy.
Nawet nie ma komu nawrzucać :(
Podejrzewam że firma padła i stąd takie ich zachowanie.
Szkoda mi tylko kilku stów na nową nagrywarkę, bo z naprawy (jeszcze
gwarancja) to chyba już u nich nie skorzystam :(
Czy ktoś wie co w takiej sytuacji ?
Czy mogę skorzystać z jakiegoś innego serwisu ? (liteon)
Czy gwarancja na sprzęt jest tylko do momentu kiedy działa sprzedawca ?

--
Pozdrawiam
Radzisz