Re: www.mojepc.pl - ktos tam ostatnio kupowal?

Autor: Włodzimierz Wojtiuk <_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 11:44:59 MET DST

Użytkownik "Marek Michalkiewicz" <spamtrap@amelek.gda.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:d410kb$6o7$1@alf.lan.amelek.gda.pl...
> Zamowilem w sklepie internetowym http://www.mojepc.pl/ jeden towar
(ciap)
> probowalem tam kilka razy dzwonic (na telefon stacjonarny i komorkowy) -
> nikt nie odbiera. Zna ktos te firme, czy jest solidna?

częsciowo sobie odpowiedziałeś ...
nie kupowałem, a teraz potwierdziłeś moje obawy, które powstały
po obklikaniu strony; mojepc i strony grupy mint
wyglada to na firmę Krzak osadzoną w jeszcze większym Krzaku
(ja, tak skape informacje na temat struktury i historii działalnosci [dot.
grupy mint] odbieram bardzo negatywnie)

Włodek