Re: Jaka nagrywarke dvd polecacie ?

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_op.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 06:19:34 MET DST

> Jak ktos nie ma pojecia o tak podstawowej czynnosci [update firmware
> w liteonach to lopatologia stosowana - samo sprawdza naped a
> rozpowszechnine jest jako zintegrowany exe - flasher z obrazem biosu by
nie
> mozna sie pomylic] to moze nie powinien zajmmowac sie komputerami w sposub
> inny niz Pani Krysia w sekretariacie
a mozesz cos powiedziec na temat gwarancji padnietego przy flashowaniu (np
power off:)) lub
uszkodzonego nie przez flashowanie jednakze flashowanego napedu (wiekszosc
firm, nie wiem jak
litek, twierdzi ze jesli robisz upgrade to 'on your own risk', chyba ze
chcesz to zrobic z gwarancja
za kase w serwisie firmy] - czy tu jest wszystko w porzadku tzn majac juz
soft inny niz z tym
z ktorym go kupiles nadal mozesz reklamowac? jesli nie, juz jakies ryzyko i
niektorzy powiedza nie
ps. nie jestem wrogiem litka, znajomi raczej chwala, ja mialem problemy z
cdr tej firmy (nie czytal malych plytek)
i poki co ten sprzet sobie darowalem
pozdrawiam
kp