Re: Laptop w cenie ok 3000 zl?

Autor: Rafał <cserf_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 17:56:04 MET DST

Użytkownik Big Jack napisał:
> W wiadomości: news:d40fi5$51b$1@news.onet.pl

> A jak Ci się podobają rodzaje, ilość i rozmieszczenie w nim wszelkich
> portów?
> Big Jack

jak dla mnie usb z przodu mogłoby być z tyłu, 2 już są z boku, nie
odczuwam braku ps2 - raczej fdd by się czasem przydało.
przydałaby się też jeszcze IRDA, w końcu to nie drożyzna..
karta dźwiękowa ma wyjścia z przodu - do słuchawek dobre ale nie do
głośników. Ale w końcu to z definicji komputer przenośny..
PCMCIA mogłaby być bardziej bliżej tylnej ścianki niż przedniej
ale to może przyzwyczajenia z Thinkpada..

pozdrawiam
Rafał