Re: Sluchawka z mikrofonem na bluetooth

Autor: Bartosz Jakubski <migo_at_pulapka.pld-linux.org>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 17:53:39 MET DST

Solos napisał(a):

> a jak to sie dokladnie odbywa? mam sobie telefon i z nim jest sparowana
> sluchawka. kupuje nowy telefon i co? jak wlacze w nim bluetooth i wlacze
> sluchawke to bede mogl z tym nowym telefonem sparowac sluchawke mimo ze
> ona byla wczesniej sparowana z innym telefonem?

Pewnie. Zwykle słuchawka może być sparowana z jednym urządzeniem
_na raz_. Chcesz używać z innym, to parujesz z innym. AFAIK Lepsze
(czytaj: droższe) modele słuchawek mogą być sparowane z większą liczbą
urządzeń na raz.

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo@histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --