Re: Laptop w cenie ok 3000 zl?

Autor: Big Jack <mtr_ulnv_at_hzcwo.fdfyez.aw>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 18:11:06 MET DST

W wiadomości: news:d40lak$qb6$1@news.onet.pl
użytkownik *Rafał* napisał(a):

> jak dla mnie usb z przodu mogłoby być z tyłu, 2 już są z boku, nie
> odczuwam braku ps2 - raczej fdd by się czasem przydało.
> przydałaby się też jeszcze IRDA, w końcu to nie drożyzna..
> karta dźwiękowa ma wyjścia z przodu - do słuchawek dobre ale nie do
> głośników.

No własnie... Ja z powodu takiego rozmieszczenia portów nie zdecydowałem
się na tego notebooka. Teraz mam z portami z tyłu, z Irdą i IEE1394.
Wpradzie też bez P/S2, ale można się obejść. Perspektywa podłączania
drukarki, myszki w najlepszym przypadku z boku nie była dla mnie
budująca.
Big Jack

--
     //////