MSI KT3 ULTRA MS-6380E jaki najszybszy procesor (czyt. Sempron)

Autor: Grzegorz <mystuff.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 17:46:42 MET DST

Witam,
mam płytę MSI KT3 ULTRA MS-6380E, która wg instrukcji nie obsługuje Sempronów
i Duronów 1400 i wzwyż.

http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=11

W instrukcji wyczytałem że płyta ma możliwość ustawinia FSB od 100 do 220
MHz, w związku z tym mam pytanie czy możliwe jest aby Sempron uruchomił się
na tej płycie? Płyta obsługuje DDR333 czyli jeśli teoretycznie ustawię FSB
220MHz to pamięć też będzie działać na 220MHz, czy można włożyć pamięć DDR
400? Od czego zależy możliwość obsługi Semprona? Mogę zamienić tę płytę na
Asrock K7VT4A+, czy warto??

z góry dziękuję i pozdrawiam Grzegorz