Re: MSI KT3 ULTRA MS-6380E jaki najszybszy procesor (czyt. Sempron)

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 18:34:42 MET DST

Grzegorz napisał(a):
> mam płytę MSI KT3 ULTRA MS-6380E, która wg instrukcji nie obsługuje Sempronów
> i Duronów 1400 i wzwyż.
> W instrukcji wyczytałem że płyta ma możliwość ustawinia FSB od 100 do 220
> MHz, w związku z tym mam pytanie czy możliwe jest aby Sempron uruchomił się
> na tej płycie? Płyta obsługuje DDR333 czyli jeśli teoretycznie ustawię FSB
> 220MHz to pamięć też będzie działać na 220MHz, czy można włożyć pamięć DDR
> 400? Od czego zależy możliwość obsługi Semprona? Mogę zamienić tę płytę na
> Asrock K7VT4A+, czy warto??
Bardzo fajna plyta, wgraj jej najnowszy bios (5.7 jesli sie nie myle) i
ciesz sie nia jeszcze dlugo. Semptrona obsluguje na 100% (sam mialem na
niej takiego przez pewnien czas), teraz mam na jednej athlona 2400, na
drugiej 2600 (oba na 266). Plyta obsluguje bez problemu FSB 100, 133,
166, a wyzsze - to juz overclocking, co prawda wpisac 220 sie da, ale
niekoniecznie wogole sie uruchomi. Pamieci mozesz wkladac nawet 400, co
niezmienia faktu, ze najbardziej wydajnie pracuja, jesli chodza z ta
sama predkoscia co procesor. Na Asrocka bym tego w zyciu nie wymienil...