Re: Jaka nagrywarke dvd polecacie ?

Autor: Jacek S. <orm_at_znvyn.cy>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 12:21:21 MET DST

Użytkownik "klimecki" <dziedzwiedz@op.pl> napisał w wiadomości
news:d3vch0$j86$1@news.onet.pl

> a mozesz cos powiedziec na temat gwarancji padnietego przy
> flashowaniu (np power off:)) lub
> uszkodzonego nie przez flashowanie jednakze flashowanego napedu
> (wiekszosc firm, nie wiem jak
> litek, twierdzi ze jesli robisz upgrade to 'on your own risk', chyba
> ze chcesz to zrobic z gwarancja
> za kase w serwisie firmy] - czy tu jest wszystko w porzadku tzn majac
> juz soft inny niz z tym
> z ktorym go kupiles nadal mozesz reklamowac?

Coś zmyślasz troszeczka... Większość firm nic takiego nie twierdzi. Jeżeli
wgrywasz nowszego biosa do nagrywarki, a ona sobie po tym padnie, to ( o ile
jeszcze trwa ) sprzęt nadal podlega naprawie / wymianie gwarancyjnej. Jedyny
warynek - bios musi być oficjalny, a nie jakiś tam poprawiany przez nie
wiadomo kogo... Jeżeli producent nagrywarki wydaje do niej po jakimś czasie
nowsze - teoretycznie lepsze - oprogramowanie, to w jaki sposób możesz
tracić gwarancje? Bezsensu...
BTW - i nie jest to z mojej strony teoria, tylko praktyka - mi wymienili
LiteOn'a z flaszowanym biosem na nowego bez mrugnięcia okiem. Oczywiście ten
drugi jakoś też się szybko posypał. Już nie lubie LiteOn'ów ;). A LG jakoś
się posypać nie chce ;-)

--
Jacek S.