Re: celeron m w laptoku - dlaczego nie?

Autor: pepe <paulinka.p_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 21:44:36 MET DST

bardzo wam obu dziekuje za odpowiedzi:-)
owszem, budzet jest dosc napiety - zaczelo sie od koniecznosci kupna nowego
monitora, ale ze komputer troche starawy (4 lata), to skonczy chyba na laptopie.
sluzyc ma on do celow ogolnorozrywkowo-pracowych ;-) to znaczy do pracy word,
ale poza tym internet, muzyka filmy, troche zabawy ze zdjeciami, gry raczej
odpadaja ze wzgledu na brak czasu. wymagan nie mam wiec ogromnych, ale za to
licze na cos stabilnego i pewnego, to znaczy zeby nie lezalo tygodniami w
serwisie, bo bedzie to podstawowy (hmmm, jedyny) moj komputer.

pozdrawiam
pepe