Re: 5.1 do 300zl

Autor: Hokan Ashir <dominator.ap_at_neostrada.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 10:59:47 MET DST

Użytkownik "Email" <email7@o2.pl> napisał w wiadomości
news:Hbw7e.3577$0z2.3174@news.chello.at...
> Użytkownik "Hokan Ashir" <dominator.ap@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> Nie próbuję uprawiać żadnej krucjaty, tylko uważam, że za 300 PLN nie da
się
> kupić zestawu 5.1, który się do czegoś nadaje. To tak, jakbyś chciał kupić
> za tę samą kwotę "eleganki garnitur", bo przecież 5.1 jest bardziej
> "eleganckim" sposobem prezentowania dźwięku niż stereo.

Jeszcze raz powtórzę, dla przeciętnego gracza, oglądacza, słuchacza
komputerowego w zupełności wystarczy.

> No to zrób ten sam eksperyment obwieszając się 5 słuchawkami od telefonu
> albo głośniczkami od małych radyjek tranzystorowych, których pełno na
> bazarach.

Nie popadajmy w skrajności, ok?

>Taki zestaw świetnie sprawdzi się w Doomie, ale np.
> mowę będzie słychać z niego słabo. To kwestia gustu. Poza tym za 300 PLN
nie
> da się kupić nawet tego. A piszę to wszystko dlatego, że IMO ludzie
uważają,
> że 5.1 za 300 daje więcej niż stereo za 100. I tylko o to mi chodziło.

Spiellmann wie, po co mu taki zestaw. Ja mam X-530 i w podanym przez ciebie
Doomie daje radę. Jak wspomniałem wcześniej filmy na DVD też bez porównania
lepiej się ogląda. W ścigałkach gdzie nie ma lusterka gra mi się łatwiej,
bo słyszę w tylnym głośniku z której strony mnie koleś atakuje a na 2.1 to
było niemożliwe. Nie wspomnę o koncertach, których odbioru do zestawu 2.1
nie ma co porównywać. To co twoim zdaniem: jestem głupi, głuchy czy
snobistyczny, że wydałem 280zł na sprzęt, który gra niby gorzej od mojego
starego zestawu 2.1 ? I co z tego, że nie mam super słuchu? Dla mnie ważne
jest to, że słyszę zauważalną różnicę na plus w porównaniu do 2.1 a kasy
wydałem niedużo. Ciebie ten dźwięk będzie raził pewnie, ale to nie ty
prosileś o radę tylko Spielmann. Twoje uwagi nie sprawią, że mi czy jemu
poprawi się słuch i tyle:)

Pozdrawiam
HA