Re: Uzywane drukarki laserowe

Autor: Robi <szymczyk_at__no_spam_.alpha.net.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 11:02:00 MET DST

Andrzej napisał(a):
> Witam
>
> Chcialbym kupic uzywana i tania drukarke laserowa. Nie musi byc super szybka
> ale
> oczywiscie musi drukowac dobrze i jak najtaniej. Na allegro bywaja LasetJet
> 4l za
> okolo 150 zl. Z opisu wynika, ze koszt wydrukowania 1 strony jest znacznie
> ponizej 1
> grosza.
>
> Czy ma sens kupic taka drukarke do drukowania np ebookow po kilkaset stron ?

Na Twoim miejscu pomyślałbym o "pełnej" HP4 (nie L) - jeden z
najbardziej udanych modeli HP - nie jest bardzo szybka, lecz trwała,
rozszerzenie RAM na zwykłych SIMM'ach 72pin, 600DPI - u mnie w firmie
jest taka, co dopiero po 10 latach pracy poszła na pierwszy przegląd.
Późniejsze modele miały problemy z separatorem papieru, więc radzę uważać.

--
Pozdrawiam,
Robi.