Re: Abit BX6r2 i Radeon 8500, problemy

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 08:26:51 MET DST

"Silver Ghost" <silver_ghost@poczta.onet.pl> w
news:875u51dsj9vtq406e6fornbn26k05i53ut@4ax.com napisał(a):

>>>> Sprzet: ABit BX6 rev2, PIII 1Ghz@936Mhz, 1 GB RAM
>>
> moj blad mialo byc PIII 1Ghz@967Mhz (FSB 129)

I poważnie myślisz, że z grafą nie będziesz miał problemów ?
Do chipsetów takich jak BX, kupuje się CPU na FSB 100MHz,
ponieważ chipset ten, ma tylko dzielnik 1/1 i 2/3 dla AGP.

> Na pojedynczych kosciach dochodzilem do maxa plyty - FSB 153 Mhz i
> nawet wtedy GF2 MX400 Leadtek-a chodzil OK AGP 102 Mhz, ale to krotko
> w ramach testow.

Krótko ... . Moja RivaTNT chodziła na 105MHz, na 103MHz stabilnie,
ale już GF2Ti na 83MHz nie chodził stabilnie.

> Tak w ogole to sobie koncertowo wylozylem W2k jak po raz pierwszy
> wrzucilem zamiast C800@936 FSB 117 Mhz, PIII i od razu puscilem na FSB
> 133. Winda zaczela sie ladowac, zwis i to bylo juz na tyle windowsa.
> Skonczylo sie reinstalacja.

Ja bym proponował sprawdzić kondensatory przy CPU, czy nie są napuchnięte.
Bo to one mogą być źródłem problemów.

> I stad moje pytanie, czy da sie cos zrobic z tym czy po prostu przyjac
> ze moja plyta nie lubi sie z tym Radkiem i ladnie odlozyc go na polke.
> Inne pytanie czy np. GF3 tez bedzie z ta plyta taki problematyczny.

Karty graficzne wogóle mogą mieć problemy,
jeżeli będziesz miał więcej niż 70MHz na AGP.
No chyba że użyjesz starej karty graficznej lub karty na PCI ...

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000