Re: Abit BX6r2 i Radeon 8500, problemy

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 03:21:53 MET DST

moj blad mialo byc PIII 1Ghz@967Mhz (FSB 129)

>Ja proponuję zejść jeszcze niżej, tak dla próby na 750MHz (7.5 x 100).
>Wtedy będziesz miał prawidłowe 66MHz na AGP.

Nie wyrazilem sie do konca jasno. Wiec po kolei. Standardowo procek
chodzi u mnie na FSB 129Mhz czyli PIII1Ghz@967Mhz, poniewaz przy 133
Mhz wywalaja sie pamieci - kiedy sa wszystkie w kupie - znaczy 1 GB.
Na pojedynczych kosciach dochodzilem do maxa plyty - FSB 153 Mhz i
nawet wtedy GF2 MX400 Leadtek-a chodzil OK AGP 102 Mhz, ale to krotko
w ramach testow.

Tak w ogole to sobie koncertowo wylozylem W2k jak po raz pierwszy
wrzucilem zamiast C800@936 FSB 117 Mhz, PIII i od razu puscilem na FSB
133. Winda zaczela sie ladowac, zwis i to bylo juz na tyle windowsa.
Skonczylo sie reinstalacja.

Jak testowalem Radeona to pierwsza rzecza bylo ustawienie FSB na
100Mhz, wiec AGP mialo 66Mhz. Jednak i wowczas przy probie odpalenia
czegokolwiek 3D mialem kompletny zwis kompa.

I stad moje pytanie, czy da sie cos zrobic z tym czy po prostu przyjac
ze moja plyta nie lubi sie z tym Radkiem i ladnie odlozyc go na polke.
Inne pytanie czy np. GF3 tez bedzie z ta plyta taki problematyczny.

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie