Re: Abit BX6r2 i Radeon 8500, problemy

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 09:59:55 MET DST

On Fri, 15 Apr 2005 08:26:51 +0200, "Sander"
<ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

>I poważnie myślisz, że z grafą nie będziesz miał problemów ?

Z GF2 nie mam.

>Do chipsetów takich jak BX, kupuje się CPU na FSB 100MHz,
>ponieważ chipset ten, ma tylko dzielnik 1/1 i 2/3 dla AGP.

Wiem o tym, niestety trafilo mi sie PIII na FSB 133, jak gdzies
upoluje na FSB 100 to sie moze pokusze o zmiane

>Krótko ... . Moja RivaTNT chodziła na 105MHz, na 103MHz stabilnie,
>ale już GF2Ti na 83MHz nie chodził stabilnie.

No wiec u mnie przez ponad rok na FSB 117 / AGP 78 bezproblemowo
chodzil GF2MX400 DH Pro Leadteka, aktualnie od 0,5 roku na FSB 129 /
AGP 86 bezproblemowo chodzi GF2 Ti - firmy nie znam.

A Radek wywalal mi sie i na AGP 66 i wyzszych.

>Ja bym proponował sprawdzić kondensatory przy CPU, czy nie są napuchnięte.
>Bo to one mogą być źródłem problemów.

Wymienialem juz wszystkie, jak kiedys zrobilem wymiane CPU z C400 na
C800 to po 0,5 roku zaczely puchnac.

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie