Re: pytanie laika skaner i pamięć

Autor: carol <carol6_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 22:11:36 MET DST

"kesser" <kesser@gazeta.pl> wrote in message
news:slrn.pl.d5qm6u.d95.kesser@ip11.astro.net.pl...
> Witam
> Spodziewam się trochę funduszy na rozbudowę mojego pc.

> muszę kupić skaner ale nie wiem co wybrać, głównie ma służyć jako pomoc
> studentom tzn. skanować notatki odręczne, i zastępować ksero czyli
> także skanowanie książek. Fajnie jak będzie można skanować zdjęcia. Nic
> profesjonalnego. Nie wiem czym się kierować w wyborze, jak z
> awaryjnością i czym się różni skaner slim od reszty poza obudową??

Zwrocilbym uwage na Plustek OpticPro S28
link:
http://www.pentagram.pl/produkty_new/szczegoly.php?id_grupy=1&grupa=skanery&
id_produktu=16&no_cache=1113294548

Jego główna zaletą jest szybkość: tekst A4 przy 300 dpi tylko w 16 sekund.
Moim zdaniem to podstawowa sprawa przy Twoich wymaganiach.
Mam Plusteka starszego (tez szybki) i sobie chwalilem (wlasnie sie zepsul po
kilku niezlych latach bezawaryjnej pracy - stad jestem troche w temacie).
Takze uzywalem go glownie do skanowania tekstow dla studentow.
Pozdrawiam
Pawel