Re: Zintegrowane karty grafiki - prośba o opinie

Autor: VooDoo <V.o.o.D.o.o_at_poczta.fm>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 22:14:52 MET DST

Użytkownik "INNY" <tajnos_agentos@prl.com> napisał w wiadomości
news:d3jsb6$60j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam grupowiczów
> Napiszcie o wadach, problemach w praktycznym użytkowaniu płyt głównych ze
> zintegrowanymi kartami grafiki.Nie chodzi mi tu o zaniżoną wydajność, ale
> ewentualne problemy typu zwisy, błędy w sterownikach, problemy z
> kompatybilnością z innymi podzespołami i inne niespodzianki.Jeśli już
> piszecie o czymś to podawajcie model płyty głównej i inne istotne
> informacje.

Ja taka posiadam wlasnie... wszysko chodzi jak ta lala , zero problemow z
akualizajca biosu , sterownikow chipsetu czy do karty zintegrowanej ,
wszystko smiga , zero zwisow... + karta graficzna jest calkiem dobra ,
oczywiscie lepiej bedzie dokupic karta AGP jesli chcesz wymiatac ... ale
jesli nie interesuja cie najnowsze gry to bedzie w sam raz , dodam ze jakos
obrazu była najlepsza z rankingu chipa ( plyty mATX )

INTEL 865GLC

w magazynie chip byla na 2 miejscu w rankingu power mATX wiec nie jest zla
:) + jako nieliczna posiada 2x wejscia SATA ( z plyt mATX of korse :P )

pozdrawiam

Czarny