Re: problem ze skanerem pod XP

Autor: <z_dziura_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 21:35:40 MET DST

> jestem raczej zielony w sprawie skanerow, ale znajomy ma problem i
> chcialbym mu pomoc:
>
> ma skaner HP (jakis w miare nowy)
> przestal mu dzialac program do skanowania. wywala jakies bledy ze
> sterownikiem. inny program dziala i skanuje. [znajomy jest uparty i
> chcialby uzywac tego ktory nie dziala, bo mu bardziej pasi :)]
>
> nie znam sie na tym, ale cos mi swita, ze za prace skanera odpowiada
> sterownik twain. czy to mozliwe ze sie cos w tym sterowniku popsulo?
> mozna go jakos jeszcze raz wgrac?
>
> wyglada mi na to, ze dezinstalacja wszystkiego od skanera (stery,
> [...]
to normalne w win xp, cos zainstalowałes i usunelo ci scaner
a teraz kroki ktore musisz zrobic
1) wchodzisz w folder windows, system 32 wchodzisz w config nt
robisz edycje na koncu zmieniasz w wierszu FILES=40 zamiast 40 wpisujesz
200
2) wchodzisz w win ini w systemie na początku usuwasz srednik

to powinno pomóc

Powodzenia
1/