problem ze skanerem pod XP

Autor: rafek333 na wp <rafek333_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 00:15:48 MET DST

jestem raczej zielony w sprawie skanerow, ale znajomy ma problem i
chcialbym mu pomoc:

ma skaner HP (jakis w miare nowy)
przestal mu dzialac program do skanowania. wywala jakies bledy ze
sterownikiem. inny program dziala i skanuje. [znajomy jest uparty i
chcialby uzywac tego ktory nie dziala, bo mu bardziej pasi :)]

nie znam sie na tym, ale cos mi swita, ze za prace skanera odpowiada
sterownik twain. czy to mozliwe ze sie cos w tym sterowniku popsulo?
mozna go jakos jeszcze raz wgrac?

wyglada mi na to, ze dezinstalacja wszystkiego od skanera (stery,
programy itp.) nie do konca usowa te wszystkie pliki (twain), bo po
zainstalowaniu ponownym - problem nie zniknal. jednak jak patrzylem w
windozie te wszystkie pliki typu twain.dll pozostaly. czy ja je moge
recznie wyciachac? czy oprogramowanie skanera je zainstaluje od nowa i
wrzuci w odpowiednie miejsca?

dzieki za pomoc