Samsung SyncMaster 755DF - jak zdjąć obudowę

Autor: Tomasz \ <put_my_nick_here_at_poczta.fm>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 21:32:24 MET DST

W jaki sposób zdjąć obudowę z monitora Samsung SyncMaster 755DF?
Na razie udało mi się odblokować dolne zaczepy ale nie udało mi się
znaleźć sposobu na górę. Domyślam się, że trzeba coś zrobić z tymi
dziurkami na górze. Pytanie co? Wsadzić śrubokręt i wcisnąć? Podważyć?
HELP! :)

Z górzy uprzedzam, że żadnych ukrytych śrubek nie ma, albo są tak
przemyślnie ukryte, że to ponad moje zdolności detektywistyczne.

--
Tomasz "Warui" Nowakowski
Nota Mentula (art-punk band) http://www.notamentula.com