Re: komp do graf.

Autor: McSwirus <mcswirus_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 14:45:01 MET DST

> Jestem grafikiem (glownie Corel Draw, PP) i zamierzam rozszerzyc mojego
> slabeusza (corel sie wiesza, wolno chodzi itp..). Gry nie wchodza wogole w
> rachube, ...

Cześć !

Polecam płytę główną GIGABYTE 8IPE 1000G,
tam śmiało możesz włożyć celerona D 2.4 GHz
pamięci 400MHz i ustawić procka na 3.6 GHz.
Starszego typu grafika AGP będzie tam pasowała,
płyta ma też złącza EIDE, nie pamiętam czy ma SATA.

Mój brejdak maltretuje taki zestaw i jest bardzo zadowolony.
Wydajność jak P4 3.0 HT lub nawet nieco większa,
a cena znacznie mniejsza.

McSwirus