komp do graf.

Autor: ins84 <ins84_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 13:35:24 MET DST

Witam

Jestem grafikiem (glownie Corel Draw, PP) i zamierzam rozszerzyc mojego
slabeusza (corel sie wiesza, wolno chodzi itp..). Gry nie wchodza wogole w
rachube, takze nie wiem czy jest sens wymiany karty graficznej (pytanie czy
karta bedzie dzialac na nowej plycie?). Chcialem wymienic przede wszystkim
pamiec na 512-1024 procka na cos przynajmniej 2GHz no i chyba jakas plyta do
tego bo moja zdaje sie nie pociagnie tego (CD-rom, karte dzwiekowa itp..
wloze ze starego). Prosze o jakies konkretne propozycje - to co byscie mi
polecili, najlepiej z przykladowymi cenami.

Moj sprzet.

"
SL-75KAV-X
Duron 700