Re: komp do graf.

Autor: Dudus <tomkeUSUN_at_wp.plUSUN>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 14:58:55 MET DST

ins84 napisał(a):
> Witam
>
> Jestem grafikiem (glownie Corel Draw, PP) i zamierzam rozszerzyc mojego
> slabeusza (corel sie wiesza, wolno chodzi itp..). Gry nie wchodza wogole w
> rachube, takze nie wiem czy jest sens wymiany karty graficznej (pytanie czy
> karta bedzie dzialac na nowej plycie?). Chcialem wymienic przede wszystkim
> pamiec na 512-1024 procka na cos przynajmniej 2GHz no i chyba jakas plyta do
> tego bo moja zdaje sie nie pociagnie tego (CD-rom, karte dzwiekowa itp..
> wloze ze starego). Prosze o jakies konkretne propozycje - to co byscie mi
> [...]

Jesli nie liczysz sie z kasa to proponuje nowy sprzet, z obudowa czyli
zasilaczem wlacznie.
A jak chcesz jak najmniej wymienic o plyta tak spokojnie polknie 3
kostki 256, nie pamietam czy wiecej bo instrkucje mam w domu, poszukaj
na stronie solteka. procek max to Athlon2600 czyli najwyzszy z FSB 266
chociaz trudno Ci bedzie takiego kupic. a z grafika to wybor duzy,
wkoncu plyta ma AGPx4 no tylko jaki masz zasilacz ? :-)