Re: Jaki Laptop ?? Pomocy

Autor: arv <arv_at_op.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 12:25:11 MET DST

Blue napisał(a):
> Witam wszystkich
> Powiedzcie mi prosze czym musze się kierować przy zakupie Laptopa. Nie mam
> żadnego doświadczenia w tej dziedzinie.
> Na co zwracac uwage i na czym nie oszczędzać?
> O co chodzi z bateriami i ekranem?

Cześć.
  Nie mam odpowiedzi na pytania. Sam chcę coś kupić niebawem i mam ten
sam dylemat. Wydaje mi się, że warto kupować laptopy renomowanych
firm. Za renomowane uważam: IBM, Dell, Acer - to chyba top; zapewne
dobre laptopy produkują Toshiba, HP, Asus... Ja osobiście chciałbym
kupić coś na bazie Centrino, laptop ma być mobilny, zatem tylko z
takim procesorem baterie trzymają powyżej 3 godzin pracy. Reszta
osprzętu to taki standard. Ramu im więcej tym lepiej, pewnie z
oszczędności wypada ograniczyć się do 256 MB. GPU - cokolwiek: pewnie
Radeon9700 byłby wyśmienity ;) Ważnym elementem jest za to
wyświetlacz. Masz do wyboru: XGA, czyli rozdzielczość 1024x768; WXGA =
1280x1024; SXGA+ = 1400x1050. SXGA+ rządzi.
  Moim faworytem był ACER TravelMate 4502WLMi:
http://www.acer.com.pl/acereuro/page4.do?dau22.oid=5571&User
CtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=13&ctx1=PL&crc=1327173146 , cena
podawana przez producenta: 4449zł. Drogo, no nie?
  Poza tym to masz masę laptopów na allegro. Bawiłem się Dell'em,
polecam :] To tyle. Pozdrawiam, baj.