Re: Płyta Gigabyte GA-K8NF-9 i Ramy

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 12:20:07 MET DST

> Mam zamiar kupić tę płytę, ale znalazłem komentarze nabywców w których
> pisżą iż płyta ta ma kłopoty z pracą z ramami w dualu. Dodam iż chciałbym
> na nij założyć 512 Kingston. Czy ktoś zna ten problem? Lub z czego moąe
> wynikać wadliwa praca płyty jeśli rzeczywiście są takie problemy:) Dzięki.
Ja i jeszcze jedna osoba o której wiem z forum.tweak.pl mieliśmy problemy w
Dualu z RAMem TwinMos (na K8NF-9). W nie-dualu chodziło bez problemów.
Natomiast od kiedy zainstalowałem Kingstony chodzi w DUALu bez żadnych
problemów i przechodzi testy w rodzaju Prime95 i Memtest. Próbowałem jeszcze
Eliksiry i też chodziło bez błędów.

Pozdr.
MB