Re: Jaki Laptop ?? Pomocy

Autor: FSC <fscsd_at_fsc.xgfhd.s.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 13:12:51 MET DST

Użytkownik "arv" <arv@op.pl> napisał w wiadomości
news:d3is12$fra$1@news.onet.pl...
> Cześć.
> Nie mam odpowiedzi na pytania. Sam chcę coś kupić niebawem i mam ten sam
> dylemat. Wydaje mi się, że warto kupować laptopy renomowanych firm. Za
> renomowane uważam: IBM, Dell, Acer - to chyba top;

Acer na równi z Dell i IBM?

zapewne
> dobre laptopy produkują Toshiba, HP, Asus...

Co do Toshiby, zgoda, HP - ujdzie,ale Asus ? :)

Ja osobiście chciałbym
> kupić coś na bazie Centrino, laptop ma być mobilny, zatem tylko z takim
> procesorem baterie trzymają powyżej 3 godzin pracy.

Tu można się zgodzić. Jeśli chodzi o mobilność - polecam Centrino.

Reszta
> osprzętu to taki standard. Ramu im więcej tym lepiej, pewnie z
> oszczędności wypada ograniczyć się do 256 MB.

256MB RAM to niezbyt wiele. Jako minimum potraktuj 512 - szczególnie,gdy
karta graficzna korzysta ze wspoldzielonej pamieci.

(...).

FSC