Re: wyciszanie kompa

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 11:04:49 MET DST

> mam p4 1800MHz Northwood na płycie epoxa EP-4BEA(R), do tego HDD,FDD i
> 2CDROM-y, karty graf. i muz., chce zmienić zasilacz bo padł i wyciszyć
przy
> okazji kompa, z góry dodam że nie będę grzebał przy wiatrakach bo nie
> umię...

... ciach

Mam bardzo podobny sprzęt (Celek 1.7) i powiem że dosyć łatwo da się go
wyciszyć, nie obejdzie się bez gotówki niestety.

Co do zasilacza : wybór firmy to już twoja sprawa - ja wziąłem Chiefteca 302
D jest o wiele cichszy od standardowej zasiłki ale za tą kasę spodziewałem
się czegoś lepszego. Jak chcesz bardzo cicho to zastanów się na modelami z
12 cm wiatrakiem od spodu co do firmy na grupie popytaj.

Procesor: Artic Cooling 4 pro TC na procesor zupełnie wystarczy do
Northwooda, temp te same co na boxie a obroty 700-2000 max więc go pewnie
nie usłyszysz.

Nic nie napisałeś o karcie graficznej a to pewnie najbardziej wyje, jak masz
kase to Zalman jak nie to artic silencer.

Dla pewności 2 artic do obudowy - wciąg i wyciąg powietrza.

O dysku nic nie napisałeś, jak masz głośny to po zastosowaniu wszystkiego
nagle zaczniesz go słyszeć.

Wyciszać można bez końca, u mnie na początku po wyciszaniu jak włączyłem
kompa nie byłem pewny czy chodzi, ale nagle monitor zaczął bi brzęczeć... i
tak bez końca można.