wyciszanie kompa

Autor: alex <alexxxo_at_gazeta.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 04:54:45 MET DST

dobra dziś przejdę do konkretów...

mam p4 1800MHz Northwood na płycie epoxa EP-4BEA(R), do tego HDD,FDD i
2CDROM-y, karty graf. i muz., chce zmienić zasilacz bo padł i wyciszyć przy
okazji kompa, z góry dodam że nie będę grzebał przy wiatrakach bo nie
umię...

i teraz czy HuntKey BS3000 300W mi starczy do tego zestawu oraz czy to
wogóle jest dobry sprzęt zasilający? Nie widze w opisie żeby miał układ PFC
a na HuntKey HK300-XP może mi nie starczeć :-\

jaki proponujecie niedrogi wentyl na procka jeśli da się bezproblemowo
wymienić,w tej chwili mam oryginał intela ale dość mocno wyje, jedzie se te
3000RPM

Proszę wypowiedzcie się co na ten temat myślicie i poradzcie co bo sam nic
już nie wymyślę
A.