radiator zalman niebieski na chipset'a ABIT IS7

Autor: shark <as_shark_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 20:15:18 MET DST

Czesc.

Prosze bardzo o porade. Otoz kupilem ostatnio niebieski radiator Zalman'a by
uciszyc nieco mojego pecet'a. Chce go zamontować na mostku północnym płyty
ABIT IS7. Niestety radiator ten montuje sie na koleczkach, na ktore
wspomniana plyta nie ma otworow. Czy jest jakis sposob na inny montaz? Nie
chcialbym uzywac kleju (i nie wiem czy to wlasciwy sposob) by nie montowac
go na stale.
Bardzo prosze o pomoc lub rade.
Dzieki

Arek