czemu tak wysoka temp???

Autor: ictus <bogumil_dreliszak_at_op.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 20:09:35 MET DST

wymienilem cooler na nowy, poprzednio mialem jakiegos slabego cooler mastera
z wiatrakiem 80 i na nim temp procka byla ok 43 idle i 48 w stresie
teraz zalozylem zarioator z whisprerocka IV (+ wyszlifowany spod) i wiatrak
120 na przejsciowce 120->80
i teraz temperatury mam ok 60 w idle a w stresie to nie wiem bo mi sie komp
wylacza
co jest przyczyna tak wyskoch temperatur
dodam ze sa to odczyty z cpu cool odczytu z biosu dla stareego coolera byly
ok 56 stopni a na nowym zestawie jest max 53 wiec o co chodzi... (w cpu cool
mam wybrany dobry czujnik)
acha no i tamten stary cooler chodzil z plastrem termoprzewadzacym a nowy
jest na pascie wiec tez niby lepiej...

czy zle nalozona pasta moze az takie temp spowodowac???