Re: radiator zalman niebieski na chipset'a ABIT IS7

Autor: Refix <spam_at_virtual.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 23:45:12 MET DST

Użytkownik "shark" <as_shark@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d3h2tr$ohp$1@news.onet.pl...
> Czesc.
>
> Prosze bardzo o porade. Otoz kupilem ostatnio niebieski radiator Zalman'a by uciszyc nieco mojego
> pecet'a. Chce go zamontować na mostku północnym płyty ABIT IS7. Niestety radiator ten montuje sie
> na koleczkach, na ktore wspomniana plyta nie ma otworow. Czy jest jakis sposob na inny montaz? Nie
> chcialbym uzywac kleju (i nie wiem czy to wlasciwy sposob) by nie montowac go na stale.
> Bardzo prosze o pomoc lub rade.
> Dzieki
>
> Arek
maiałem ten sam problem i właściwie na tej samej płycie ABIT IS7-E,
wentylator na mostku wył jak najęty a smarowanie pomogło na ok.2-tygodnie,
i podobnie jak Ty przymierzałem się kupna niebieskiego Zelman'a choć brałem
pod uwagę również żółty...i co zrobiłem ?
przyjrzałem się oryginalnemu radiatorowi, który okazał się o całkiem nie małym przekroju
więc zdemontowałem go i wyczyściłem powierzchnię ze starej masy termoprzewodzącej,
nałożyłem cienką warstwę świeżej pasty i zamontowałem ponownie lecz bez podłączania
cooler'a. - wreszcie cisza. Sprawdzałem na dotyk przez ok.1-godz temp. radiatora ale
był praktycznie przez cały czas zimny przy otwartej obudowie, więc przy zamkniętej
będzie co najwyżej letni ;-)

--
  pozdrawiam
   -= Refix =-