problemy z partycją

Autor: PhoeniX <fenio_at_autograf.pl_[wytnij_to_ANTYSPAM>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 19:23:01 MET DST

Witam

Jest sobie taki problem... od czasu do czasu pojawiają się na dysku błędy.
Tylko na partycji E gdzie jest zainstalowany XP Pro. Około raz na 10
uruchomień systemu włącza się chkdsk który sprawdza partycje i naprawia
błędy.
Z tego co zauważyłem są to błędy w indeksach
zabezpieczeń czy coś takiego (dokładnie nie pamiętam). Dzisiaj jednak stało
się coś gorszego... odpalam kompa i zamiast puplitu przywitał mnie blue
screen z błędem error_config_list Odpaliłem konsole odzyskiwania,
uruchomiłem chkdsk który naprawił błędy na E i system wstał normalnie.
Czym może to byś spowodowane ? Sprawdzałem dokładnie partycje pod względem
bad sektorów i żadnego nie znaleziono. Procesor mam nie podkręcony (XP
2600+)
który ma normalną temperaturę, ramy sprawdzane przez memtest i zero błędów.
Płyta Asusa A7V880 z najnowszym biosem 1009. Temperatura dysku zawsze
znacznie poniżej 50C. Brak wirusów i trojanów. SMART pokazuje że dysk jest w
idealnym stanie jak nówka (Seagate Barracuda IV 40GB).Taśmy do HDD mam
okrągłe po 60cm. Dysk z nagrywarką LG na primary. Partycja E ma klaster
0,5KB (tworzyłem ją na Win 2k dawno temu).
Jak sądzicie czego to może być wina ???

--
Pozdrawiam PhoeniX GG:830328
//Asus A7V880/XP 2600+/512MB Dual DDR333\\

frown.gif